Centre de negocis

Un centre de negocis (en anglès business center) és el resultat de la combinació entre recursos materials i humans amb la finalitat d’aconseguir el màxim desenvolupament de l’activitat empresarial dels seus usuaris. El símil més apropiat és d’un “hotel d’empreses” atès que en un centre de negocis els usuaris trobaran un espai comú que ofereix diferents serveis d’allotjament a empreses: des d’espais físics de treball i sales de reunions i formació, a oficines virtuals gràcies a l’ús de les noves tecnologies de la informació. Així mateix els centres de negocis disposen de recepció per a rebre els seus clients, i d’un equip de secretariat i administratiu per donar suport als seus clients i sense cap mena de cost fix per a ells.

En l’economia desenvolupada la externalització de serveis o subcontractació està acreixent-se ràpidament donats els seus enormes beneficis. La subcontractació de la gestió de les oficines es tradueix normalment en els serveis que proveeixen els centres de negoci permetent abaratir els costos de l’oficina tradicional, i reduint el temps de dedicació de les tasques improductives i rutinàries.

Serveis

Alguns dels serveis que oferim:

  • Recepcionista dedicat
  • Suport administratiu
  • Servei de telecomunicacions
  • Infraestructura informàtica i connectivitat a Internet.

Consulta tots els serveis que t’oferim.

Instal·lacions
Entre d’altres disposem d’aquests espais:

  • Sales de Conferències
  • Sales de reunions
  • Calefacció, aire condicionat i altres serveis públics
  • Mobles
  • Seguretat a temps complet
  • Assegurança

Consulta tots els espais que t’oferim.

Beneficis
Les oficines amb serveis ofereixen un munt d’avantatges respecte a les oficines convencionals per a empreses noves o dinàmiques, com ara:

  • Sense cost d’entrada
  • Adreça de prestigi
  • Lloguer flexible amb poc avís (Durada i mida)
  • S’inclou el manteniment de l’edifici
  • Disponibilitat immediata
  • Personal de suport disponible segons sigui necessari
  • Recepcionista
  • Despatx moderns i totalment moblats
  • Els paquets “agrupats” (on un pagament mensual cobreix la majoria dels costos)
  • Així com els “desagrupats” (on cada article utilitzat té un cost unitari).

Diferències amb l’oficina tradicional

Els usuaris dels centres de negocis no necessiten realitzar cap inversió inicial, ja que estan equipats amb tot el que un client pugui necessitar. Disposen de mobiliari d’oficines, equips de comunicació, connectivitat Internet, impressores, scanner, fax, etc. Alguns avantatges són:

  • Immediatesa: en tenir totes les infraestructures necessàries els usuaris poden “Arribar i començar a treballar”.
  • Estalvi de despeses fixes com: personal de secretariat o recepció, neteja, energia, infraestructures (cablejat, fibra òptica, centraleta, etc.), equipaments (mobiliari, impressores, telèfons, etc.)
  • Completa flexibilitat de contractació: els usuaris dels centres de negoci poden utilitzar els seus serveis sense comprometre’s a un llarg període de lloguer podent arrendar els seus serveis des d’una hora a un any.